გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა


კრიტერი
უმები

არადამაკმაყოფი
ლებელი
1-4 ქ.

დამაკმაყოფილე
ბელი
5-6 ქ.

კარგი
7-8 ქ.

ძალიან კარგი
9-10 ქ.


ინფორმაციის მოძიება- დახარისხება
მოსწავლე ვერ ახერხებს ინფორმაციის სწორად მოძიებას და დახარისხებას
მოსწავლის მიერ მოძიებული ინფორმაცია ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხს და არაორგანიზებულად არის დახარისხებული
მოძიებული მასალა მეტწილად შეესაბამება საკითხს\თემას მეტწილად გამოყენებულია რამდენიმე საინფორმაციო წყარო. ინფორმაცია მეტწილად კარგად არის დახარისხებული
მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს\თემას
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საინფორმაციო წყარო\საშუალება მოპოვებული ინფორმაცია ზედმოწევნით კარგად არის ორგანიზებული\ დახარისხებული
ტექსტურ და გრაფიკული მასალის კომბინირება
და დიაგრამის აგება   Word-ში
მასალა არ არის ორგანიზებული და მასში არ ჩანს სტრუქტურა, რაც ხელს უშლის შინაარსის აღქმას. მოსწავლე ვერ ახერხებს მონაცემების შეყვანას და დიაგრამის აგებას. 
მასალის ნაწილი ლოგიკური თანმიმდევრობითაა განლაგებული, თუმცა სტრუქტურა ხელს არ უწყობს შინაარსის უკეთ აღქმას. მოსწავლე ნაწილობრივ ახერხებს მონაცემების შეყვანას და დიაგრამის აგებას. ნაწილობრივ
უზრუნველყოფს ვიზუალურ გაფორმებას დიაგრამის საშუალებით
მასალა ლოგიკურადაა ორგანიზებული და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას.
მოსწავლე  ახერხებს მონაცემების ორგანიზებას და დიაგრამის აგებას. მოსწავლე უზრუნველყოფს ეფექტურ და შესაბამის ვიზუალურგაფორმებას  დიაგრამისსაშუალებით

დოკუმენტის სტრუქტურა კარგადაა გააზრებული, მასალის ორგანიზება ხელს უწყობს მის აღქმას და მთლიანად  შეესაბამება შინაარს.
მოსწავლე კარგად ახერხებს მონაცემების ორგანიზებას და დიაგრამის აგებას. მოსწავლე ზედმიწევნით კარგად
უზრუნველყოფს ეფექტურ და შესაბამის ვიზუალურ გაფორმებას  დიაგრამის საშუალებით


საკლასო ჩართულობა
არ/ვერ აქტიურობს. საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა არადამაკმაყო-
ფილებელია
მოსწავლე ნაწილობრივ აქტიურობს. საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა დამაკმაყოფილებელია
მოსწავლე  აქტიურობს. მისი საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა კარგია
მოსწავლე  ზედმიწევნით აქტიურობს ყველა აქტივობისას. მისი საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა მაღალია


Комментариев нет:

Отправить комментарий